lördag 29 juli 2017

Monäs rodden och marklyft

Idag var det tänkt att jag skulle ha storstädning av lägenheten och av bilen (mycket välbehövligt på båda ställena). Men ibland blir det ju inte så som man tänkt sig... Så det får bli i morgon istället..

Så efter frukosten åkte jag istället till Monäs på Monäs Rodden. Där hade vi piknick på bryggan och hejade fram båtarna. 


Och istället för att börja med städningen när jag kom hem igen begav jag mig iväg till gymmet för ett marklyftspass. Första tunga marken sen tävlingen. 
Skulle köra 5x5, men det fick jag bara glömma. Två set fixade jag, följt av en 3:a, men där sa det stopp. Har väl inte helt återhämtat mig sen förra helgen och lätta marken från i tisdags tog väl på mer än vad jag trodde. (Inte det att jag grisat på som bara va denna vecka när jag äntligen fått börja träna på riktigt igen.) Jag får helt enkelt pröva på nytt om en vecka och hoppas att kroppen är mer samarbetsvillig då. 


Inga kommentarer: