måndag 12 juni 2017

Nyttoliivi here I come

Idag har jag inlett "nyttoliivi". Det innebär inget skräp resten av juni. 
Tre veckor borde ju egentligen inte vara några problem?? (Efter halva dagen kändes det redan tufft.. Så att, inga problem...) Men på midsommar pausar jag med nyttoliivi, för då vill jag äta gott av alla de slag.

Att dra ner på maten hade jag inte alls tänkt göra. Utan istället däremot försöka få i mig mer mat, men bättre mat. Tror mitt proteinintag inte alls är tillräckligt, så ska försöka tänka extra noga på just det. 

Sen får vi se när juli kommer emot hur det blir med kosten. Jag har ju en tävling i slutet på juli, så får se hur jag lägger upp kosten inför den. 



Den sista tiden har jag inte alls tänkt på kosten, och det har blivit en hel del onödigt skräp som mer bryter ner kroppen än bygger upp den.
Så ett försök till att bygga mer muskelmassa, men ändå inte gå över min viktgräns som jag hade tänkt tävla i. Vi får se hur det går.

Inga kommentarer: