torsdag 15 juni 2017

Det är något som luktar skit


Vi ska gå och lägg oss och ligger och småpratar i sängen.


Conny: Alltså det är något som luktar skit här!!
Han luktar under mina armar!!
Conny: Nääe det kommer inte därifrån, andas på mig!
Jag: Alltså tror du att det är min andedräkt som luktar skit?? Jag tänker inte andas på dig!!
Conny: Måste kolla bara, andas hit!
Efter en del sprattlande från min sida så lyckas han till slut få kollat min andedräkt..

Conny: Nääe, inte kommer det därifrån heller.. Det måste nog vara från Nelly när hon var och gick i pissdiket..
Jag: HAHAHAHAAHHAHAHAHAH
Jag skrattar så att mina tårar rinner och vet inte alls vart jag ska ta vägen
Jag: HAAHAH, SÅ DU TROR SERIÖST ATT JAG SKULLE KUNNA LUKTA LIKA SKIT SOM ETT PISSDIK??!!! 

Efter mina skrattanfall glöms det bort en stund. Men efter en stund igen:
Conny: Alltsåå nää, vad är det som luktar så skit nu igen??!
Han luktar under sina egna armar
Conny: Nämen vafan, det är ju jag!!

Nu dog jag i skratt ännu mer



Inga kommentarer: