onsdag 28 juni 2017

Catch up och en dagens lista

Över en vecka sen jag bloggade sist?!! Hoppsan. 

En hel del har hänt den senaste veckan kan man väl säga. Flera kalas, några kaffedejter, midsommaren och den vanliga vardagen med jobb och träning. Låter inte speciellt mycket, men jag har haft fullt upp (därav det uteblivna bloggandet).
Och vet ni?? Det är endast två dagar kvar att jobba, sen får jag semester!! 



Dagens frisyr: Nersläppt

Dagens klädsel: Ett par halvlånga lösare svarta byxor och en vit t-shirt

Dagens mat: Till frukost åt jag riskakor med ost. På jobbet hade vi lyxen att åka och besöka nya grillen i sveden, så en beapanna. Tårta till eftermiddagskaffet, även det på jobbet. 
Så får vi se hur resten av kvällen här hemma ser ut. Inte den mest hälsosamma dagen i matväg kanske...

Dagens händelse: När jag har vilodag från gymmet och solen tittar fram så att jag kan lägga mig i solstolen en stund efter jobbet. 

Dagens humör: Ett gott humör, men trött som tusan.




Inga kommentarer: