onsdag 31 maj 2017

Träningslistan



Träning för mig är: Roligt, tungt och har blivit alltmer en social grej

Min favoritträning: Är när tunga träningspass går riktigt bra. Den känslan är helt awesome!
Den känslan uppnår jag bäst via styrketräning. Och det är nog favoriten, men sen gillar jag att dansa och annat roligt också.

Det bästa med att träna: Är när man känner sig starkare och uppnår sina mål.


Det sämsta med att träna: Är nog att det tar så mycket tid. Speciellt om du vill satsa och nå större mål. Då behöver man nog lägga ner en del tid.

En sport jag skulle vilja pröva: Surfing, kitesurfing och olika extremsporter som typ fallskärm

En träningsgren jag inte förstår mig på: Jag kan nog förstå mig på i princip all typ av sport. Men sport som jag själv inte gillar är t.ex innebandy och orientering.

Därför tränar jag: För att jag tycker att det är kul och för att jag mår så bra av det

Mina träningsmål: Närmsta målet är att delta i en styrkelyftstävling och kvala in till FM


Inga kommentarer: