tisdag 23 maj 2017

I livet just nu

Min träning går så i vågor.. 

Dagens bänkpass gick så jäkla bra! 2x2 på mitt gamla PB. Nästa vecka ska jag maxa och jag kommer fixa mig ett nytt 1 RM.

Böjen däremot gick inte alls bra igår. Första gången jag failar i ett program faktiskt.. Men jag har bytt böjteknik, så jag får väl räkna med att det tar en tid innan jag är helt back on track.


Annat som händer förutom träning då?

I vårt neighbourhood har vi haft talko. Räfsat, klippt buskar osv.. Vi avslutade allt med ett litet knytkalas. Ganska trevligt hade vi ändå, vi och pensionärerna.

Jag och Conny har börjat titta på en ny serie. Först när Conny berättade vad den handlade om så lät den inte alls intressant, men efter att ha tittat klart nästan alla avsnitt som har kommit ut kan jag nu faktiskt starkt rekommendera Designated survivor.

Sen jag färgade håret har jag blivit kallad Matilda (min systers namn) vid ett flertal tillfällen. Antar att vi liknar varandra mer när vi har lite samma färg på håret. 

I morgon åker jag iväg till Bryssel.
Jag ska alltså och hälsa på Tessan som snart har varit där i ett år som au pair. Ni anar inte hur mycket jag ser framemot det!

Inlägget får prydas med en bild på mig med min bror och syster för en vecka sen. 

Inga kommentarer: