söndag 30 april 2017

Veckan som gått


Det godaste du ätit i veckan?
Idag gjorde jag och Conny lyxmiddag. Klyftpotatis, kött och en mumsig sås. Såå gott!

Veckans serie?
Tv-serier jag tittat på denna vecka är: Prison break, Paradise hotel, Skam och Gilmore girls. 

Veckans låt?
Rusted root- Send me on my way, den har gett mig feelis.

Veckans bästa köp?

Har länge velat ha en fin Odd Molly tröja. Jag har dock sagt till mig själv att 200€ är pengar som jag aldrig kommer att spendera på en tröja. Men när jag hittade en som var i princip oanvänd på facebook-loppis för ett bra loppis pris var jag bara tvungen att slå till. 


Veckans sämsta köp?
Svårt... Det får nog bli mäccen maten vi åt. Hur har jag kunnat tycka att det har varit gott tidigare? Finns inget gott i det, jo dippen. Men that´s it. Och glassen, den är också god.

Om du hade betygsatt denna vecka?
Inte en alltför bra vecka faktiskt. Har varit trött och slut av förkylning och mycket annat. Så inget högt betyg.. 4?
Förhoppningsvis får kommande vecka ett högre betyg!


Inga kommentarer: