torsdag 27 april 2017

Torsdag

Hej på er! Jag har gått in i omgång två av min förkylning. Jag hade i princip sluppit min första förkylning för att sen dra på mig nästa. Denna gång är det dock sjuk hals som gäller. Jag är dessutom heeelt slut..
I flera dagar har jag gått omkring som en zombie. Och idag var första dagen som jag faktiskt känt mig en aning piggare mänskligare. Hoppeligen tillfrisknar jag helt under helgen.




Okeej, slut på klagovisan, känner att vi behöver gå in med en positivare attityd nu. För det finns ju inget värre än människor som aldrig skriver om någonting annat än sina krämpor på sociala medier?? 
Men då får det ju inte slö över åt andra hållet heller... Det där med överpositivitet är inget jag heller föredrar.. 
Haha, när är jag nöjd kan man fråga sig?? 


Snart har vi Maj. Och vet ni?? Maj är en bra månad!
- Hoppeligen ska vi tro att vädret blir bättre! Kaffe ute på terassen längtar jag till!
- Det ordnas en styrkelyftstävling i Jakobstad där flera av klubbkompisarna kommer att delta. Matilda kommer då dessutom att göra sin tävlingsdebut. Spännande!!
- Conny fyller år.
- Jag kommer att ta några dagar ledigt och åka iväg på en resa!! Wohooo!!


Inga kommentarer: