måndag 17 april 2017

Påskhelgen

Jag försöker nu ta tillvara på sista lediga dagen innan vardagen kallar igen. 
Min påskhelg har varit väldigt bra. Nästan perfekt vill jag påstå!

+ Jag har umgåtts med familjen och eldat påskbrasa. (Var inte så länge vid påskbrasan dock, men det hör ändå liksom till). 
+ Hängt vid faf´s. Ätit hamburgare, druckit drinkar, dansat och bara haft skoj. 
+ Haft en spontan tjejkväll. Tina och Gitta kom hit med chips och plötsligt hade vi suttit och pratat i över 6 timmar. 

Varför den endast varit "nästan perfekt" och inte "perfekt" är för en enda orsak..

- Vi hade handlat hem massor med godis åt påskhäxorna, men inte en enda kom hit! De gick t.o.m utanför vårt hus till grannarna, men kom inte till vårt.
Nästa år måste jag göra en stor skylt eller någonting för att dom ska veta hur mycket godis jag bunkrat upp med.. Och kanske inte stå och glo på dom i fönstret som värsta psykot.. hoppa upp och ner och klappa i händerna när jag ser att dom kommer... måste spela mer cool nästa år tror jag.



Inga kommentarer: