onsdag 29 mars 2017

Vem är du?




​Vid matbordet? – Hon som försöker hålla konversationer, men som egentligen är mest fokuserad på sin egen mat.

På nattklubben? – Hon som för det mesta befinner sig på dansgolvet och som omgivningen alltid tittar lite konstigt på. Jag har alltid så förbaskat roligt och jag bryr mig typ aldrig om hur fult/fint jag dansar. Bara jag har kul, vilket jag i princip alltid har när jag är på nattklubb! 


På stranden? – Hon som älskar att vara på stranden, men som drar sig för att bada. Brukar alltid ha som "mål" att alltid åtminstone försöka doppa mig en gång de gångerna jag är på stranden. 
På efterfest? – Hon som alltid är för trött för sånt.
I klädbutiker? – Hon som tydligen alltid tittar på samma typ av kläder (tittar man in i min garderob så ser allt i princip likadant ut). 
Hemma hos andra? – Hon som alltid går runt och ger komplimanger om hemmet. "Så fiint ni har det".
I sängen? – Hon som somnar på tre sekunder och tar väldans mycket plats.
På flygplanet? – Hon som tycker att det ska bli roligt att flyga/Eventuellt lugnar ner någon annan som är flygrädd.
Hemma en chill dag? – Hon som endera har hundra saker på gång samtidigt/ Hon som inte gör någonting annat än att ligger i soffan och kollar serier
I ett förhållande? – Hon som behöver mycket bekräftelse samtidigt som hon behöver ha "eget space". Hon som tror på ärlighet och god kommunikation i ett förhållande. Och som ibland kanske kan ses som "alfa" i ett förhållande (skämt åsido, men sant ändå).


Inga kommentarer: