tisdag 28 mars 2017

Ris och ros


Igår igen vaknade jag av migränhelvetet...

Men nu har jag äntligen tagit tummen ur röven och beställt tid till optikern. Kanske kanske kan det vara en orsak till mina migränanfall.. Det är nästan så att jag hoppas på att det är boven, för såhär mycket migrän som jag haft den senaste tiden tycker jag inte att är acceptabelt. 
Så efter att jag vaknat upp som människa igen (så mycket människa man kan känna sig efter en dag med migrän) så tyckte jag att jag förtjänade chips och dipp en vanlig måndag. 

Idag kom jag hem från jobbet och maten stod klar på bordet. Bara att hugga in. Det ni, det är kärlek!
Efter att maten lagt sig tog jag med mig mannen och kvinnan i mitt liv (alltså Conny och Nelly) och drog ut på en länk. Faktiskt riktigt skönt. 
Tror nog att vi alla känner samma sak just nu, men oj så jag älskar våren!

Lite sommaryoga i Norge får pryda detta inlägg när jag inte har varit så fotograferande av mig.


Inga kommentarer: