onsdag 8 mars 2017

Morgonlista

När går du upp?På vardagarna när jag jobbar stiger jag upp ca. halv 7. På helgerna får väckarklockan vila, så då beror det helt på. Men oftast sover jag inte så superlänge, mellan 8-9 typ.

Vad är det första du gör varje morgon?Släpper ut Nelly 

Hur lång tid spenderar du i badrummet varje morgon?
5 minuter kanske? 

Vad äter du till frukost?
Ofta blir det riskakor för att det går snabbt och är enkelt.
Helgfrukosten däremot försöker jag lyxa till lite mer.



Hotellfrukost är det bästa jag vet


Är du morgontrött?
Njaa, jag är mer en morgonmänniska än en kvällsmänniska helt klart. Brukar heller aldrig vakna med ett dåligt morgonhumör.

Hur ser en perfekt morgon ut?
Att vakna upp utan ljudet av väckarklockan. Och att sen kunna sitta länge vid frukostbordet och njuta av morgonkaffet.

Hur går du helst klädd på morgonen?
Endera i myskläder eller i morgonrock.


Inga kommentarer: