lördag 11 mars 2017

Helg


Igår hann jag strax bara komma hem från gymmet, duscha och föna håret halvtorrt innan det var dax att åka iväg på bio. Jag visste knappt vad filmen hette, men helt bra visade sig den ändå att vara. (Logan hette filmen.) Efteråt gick vi in en sväng till Netti och avslutade sen kvällen.

Jag som skulle sova länge idag vaknade klockan sju och steg upp en halvtimme senare när jag inte kunde somna om. Tog en härlig förmiddagspromenad med lilla familjen och åt sen en god lunch. Matkoma på det och en några timmars powernap på soffan sen. 
När jag vaknade ställde jag mig i ordning för veckans sista träningspass. Fick lite känningar i halsen under passet så tog det rätt lugnt. 

Resten av kvällen blir det mellomys (jag som inte ens tycker om melodifestivalen) och rester från gårdagens biogodis. 

Det är min helg so far. Fortsatt trevlig helg på er och så bloggar jag mer i morgon!


Dagens lunch såg ut såhär. 

Jag gillar annars inte kokt potatis, men har den senaste tiden kunnat äta det någon gång då och då. Idag var en sådan dag. På tallriken fanns också kött, sallad och en gräddig pepparsås. 
Väldigt enkel husmanskost, men så gott!


Inga kommentarer: