torsdag 23 mars 2017

Catching up

Jag bloggar tydligen mycket bättre på helgerna?! I morgon är det ju igen en gång fredag, så kanske det passar bra att uppdatera sådär snabbt om vad jag gjort de senaste dagarna. Så ni hänger med i svängarna i mitt fabulousa liv tänkte jag. Det ser inte så fabulous ut kanske, men det gäller att svänga tankegången rätt. Let me show you:

I måndags var det igen knäböjsdags som de flesta andra måndagarna = I måndags var första gången jag körde treor på 87,5 kg. Och HUUR grym var jag när jag avslutade sista setet med ett maxreps på 8 repetitioner?!! Boooyaah!!
I tisdags åkte jag iväg på massage = I tisdags åkte jag iväg för en välbehövlig massage som gjorde susen åt både kropp och själ. Som toppen på moset fick jag även pröva på Bemer-behandling. 
I onsdags skippade jag träningen och åkte i stället och hälsade på mormor och morfar. Somnade sen som en klubbad säl i soffan före klockan åtta på kvällen = I onsdags tog jag en välbehövlig vilodag och passade på att få in lite kvalitetstid med min älskade mormor och morfar. Att jag sen somnade super tidigt på kvällen och fick 10 timmars sömn en vardag är det inte många som lyckas med!




Inga kommentarer: