söndag 12 februari 2017

Vilka tre drömmar/mål har du som du vill förverkliga i närtid?



1. Springa och klara av Tough Viking
Ni minns att jag tidigare skrev om att jag skulle ta upp min konditionsträning för att jag hade ett lopp jag skulle klara?? I April åker jag iväg till Göteborg för att springa ett Tough Viking lopp. Det är nog med skräck blandad förtjusning jag har tagit mig an denna utmaning. 



2. Knäböja 100kg
Knäböj är en övning som jag imponeras av när folk är starka i. Jag vill ju därför själv också vara stark i just den övningen. Just nu ligger rekordet på 90 kg och målet är att snart kunna böja 100 kg.



3. Resa / backpacka
Resa runt. Det behöver inte vara lyxigt eller kosta mycket pengar utan jag kan bra tänka mig att backpacka. Det behöver inte vara så länge heller, en månad typ.
Jag har några småplaner i min bakficka, allt beror bara på mitt nuvarande jobb. 

Inga kommentarer: