tisdag 7 februari 2017

Tisdag

Idag började jag en halv timme tidigare på jobbet. Helt sjukt hur inrutad man blivit av att inte skifta. För att det nu då endast skilde en halv timme från hur jag oftast börjar på jobbet, så har jag varit i obalans hela dagen. Och ännu värre är det ju om man börjar lite senare än vad man ska, som igår...
Man är allt bra konstig. Vi brukar skämta om på jobbet att vi nog är lite autistiska allihopa.


En bild från sommaren som Tina fotat.


Nu ska jag ta och fylla magen med lite mat och sen tar jag med mig lilla familjen ut på en promenad. Men här kommer nu dagens fråga i "utmaningen".


Vad är det bästa med dig själv?
- Att jag alltid är välkomnande mot alla människor. Jag har en liten förkärlek för människor som är annorlunda.
- När jag brinner för någonting går jag alltid in 100% i det jag gör.
- Jag är pålitlig och lätt att prata med.
- Jag vågar vara den jag är. Har för längesen slutat bry mig om folk gillar mig eller inte. 

Inga kommentarer: