måndag 6 februari 2017

 Hur ser balansen mellan familj/kärlek/vänner ut i ditt liv? 



Familj: Jag har världens bästa familj som står mig väldigt nära. De betyder så otroligt mycket för mig. Familjen umgås jag väldigt mycket med och jag kan umgås med dem precis som jag gör med mina vänner. 



Kärlek: Min stora kärlek i livet är Conny. Han är den som jag alltid kan lita på. 
Vi umgås ganska mycket, eftersom att vi har flera gemensamma intressen. Men vi kan också umgås på varsitt håll utan problem. Han är min bästa vän samtidigt som han är världens bästa pojkvän. 


Vänner: Jag har väldigt många fina vänner och har inte svårt för att stifta nya bekantskaper. Men jag har ju mina allra närmaste som betyder extra mycket för mig. Speciellt Tina då.

Alltså, jag har väldigt många som står mig nära i mitt liv. Och jag har en väldigt bra balans med att umgås med alla dessa eftersom att alla på sitt sätt ger mig kärlek och är mina vänner. Svårt att förklara, men hope you get it. 



Inga kommentarer: