söndag 5 februari 2017

Godmorgon Söndag


Och vad gör jag uppe före kl. 8 på en ledig söndag?? Good question...

Hela veckan har på något sätt varit jobbig. Inte så att jag inte har gillat veckan som varit, men den har gjort mig en aning sliten. Så när helgen kom bestämde jag mig för att endast ta det lugnt och fokusera på att tanka energi. 
Sagt och gjort. Jag har haft mysiga hemmakvällar och somnat innan klockan tolv både fredag och lördag. Igår sov jag till 11 (!!). Men idag verkar det som att jag har fått all energi jag behövt för längre än halv åtta kunde jag inte sova. Så det känns bra med andra ord! 

Idag är jag och Nelly ensamma i lägenheten. Conny har stuckit iväg till Haparanda för att köpa snus, och jag skickade med beställningslistan till Ikea. Mohahaaa!
Så mina och Nellys planer är att vi ska komma oss ut på en promenad och jag ska fixa ihop egna chicken nuggets (har tänkt göra det enda sen jag var på Katrin Zytomierskas föreläsning). 
Så kika in lite senare för ett eventuellt recept här på bloggen.


Gårdagens middag blev lax med ugnsrostad sötpotatis. Stekt lök och en kall creme fraiche sås med citron. 

Inga kommentarer: