måndag 13 februari 2017

Fem saker nästan ingen vet om dig


- Jag sjunger väldigt mycket. Typ hela tiden. (t.o.m i sömnen....) Jag har alltid en låt som spelas i mitt huvud som jag sjunger och dansar till.

- Jag pratar i sömnen en hel del. Det senaste är alltså att jag också tydligen har börjat sjunga i sömnen??!

- När jag inte fått i mig tillräckligt med mat blir jag sur. Väldigt sur. En riktig bitch.

- Jag har aldrig gått på toaletten under en biofilm. Veeeem göör sååå??? 
Sitter hellre och håller mig än att gå från salongen och missar en del av filmen som jag betalat för..

- Jag är tydligen rädd för vatten. Något jag först märkt på senare dar... Att få vatten över huvudet när jag själv inte är beredd, jag får typ panik..


2 kommentarer:

Martina Thors sa...

Haha känns precis som man känner dej då man läser dehär :D
Häftit, sko ha svara exakt likadant, men tror int att ja sjunger i sömnen... :D

Sara Nyholm sa...

Haha, nämen va rolit! :D