onsdag 1 februari 2017

FEBRUARI

Hur har er första månad på det nya året varit? För min del har det nya året bara varit positivt. Jag känner att jag verkligen har flyt på alla plan i livet.

Saker jag kan konstatera är:
Jag känner att jag har en bra balans i min träning och i kosten. 
Jag trivs bra på mitt jobb.
Vi har verkligen fått en underbar hund.
Jag har världens allra bästa pojkvän. 
Min familj är den bästa man kan önska sig.
Jag har så många fina vänner.

Detta är saker som jag nog är medveten om varje dag, men just nu och just denna månad har varit så himla bra. 
Ofta har vi ju alla bättre och sämre dagar. Men helt ärligt så vet jag inte om jag ännu haft någon riktigt dålig dag än i år. Livet är precis så som jag vill ha det. (Förutom att en resa eller två inte skulle sitta helt fel då.)


Inga kommentarer: