torsdag 2 februari 2017

10 dagars utmaning

Denna vinter har verkligen inte varit min bloggvinter så att säga. Jag har inte alls haft tid till att tänka på bloggen överhuvudtaget. Det har kommit så mycket annat emellan, så de gånger jag har uppdaterat så har det i princip varit för att det inte ska bli för tyst här. Då har det ju såklart varit periodvist som jag har bloggat "bättre", men nu igen känner jag att jag har kommit i en bloggsvacka. 
Så nu tänkte jag att jag kör en 10 dagars lista. Vissa av "punkterna" gör jag ett helt inlägg om, medans vissa av dem slänger jag in i ett annat vardagsinlägg helt enkelt. 




1. Vad var ditt drömjobb när du var liten?
2. Vilken tid i livet har varit din bästa så här långt?
3. Hur ser balansen mellan familj/kärlek/vänner ut i ditt liv?
4. Vad är det bästa med dig själv?
5. Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
6. Du vinner 10 miljoner, vad gör du?
7. Vilka tre drömmar/mål har du som du vill förverkliga i närtid?
8. Fem saker nästan ingen vet om dig?
9. Att ha balans i livet, vad betyder det för dig?
10. Vad skulle du vilja lära dig/lära dig mer av?



Inga kommentarer: