söndag 8 januari 2017

Långhelg


Jag har inlett mitt nyårslöfte och har också redan hunnit bryta det. Men ändå tycker jag att det går hur bra som helst (logik??). 
Träningarna på gymmet har gått bra och jag har även tagit tag i löpningen. (Sprungit på löpmatta eftersom att jag inte har velat springa i -20 grader.) Igår var jag dessutom och köpte nya skor för att de gamla löparskorna funkar bäst som inneskor. Jag fyndade ett superkap, New Balance 1080v6 som passade min fot perfekt och som dessutom var -50%. 
Kosten har jag skött bra förutom att vi svängde in till Smiths burgers och öppnade en chipspåse sen på kvällen igår. Men ähh, spelar ingen roll faktiskt. Jag tror att jag ska ha en "ätar dag" en gång i veckan ändå, eller när jag känner för det. Bara det inte blir för ofta. Balans

Idag har vi varit ute på en promenad när vädret faktiskt tillåter en att vara ute utan att man får köldskador. Bäst att passa på innan man bänkar sig i soffan för att titta på den avslutande delen i Tour de ski. 






Inga kommentarer: