torsdag 19 januari 2017

Katrin Zytomierska

I kväll har jag varit på en föreläsning med Katrin Zytomierska. Hon föreläste om hennes egna syn på clean eating, om hur hon tänker kring kost, träning och hälsa. 

Jag tyckte att föreläsningen var riktigt bra! Hennes syn på kost var så himla mitt i prick min egna syn på kosten, så det var verkligen roligt! 
Hon har ju en riktig stark personlighet som jag verkligen gillar. Men jag har ändå haft en bild av henne av att hon är lite kall, men det ändrades mer och mer under föreläsningen. Hon verkar nog ändå vara rätt ödmjuk, men med skinn på näsan som inte bryr sig om vad andra tycker. Sånt gillar jag!



Föreläsningen ordnades av Arbis i Nykarleby. 
Alltså hur duktiga är inte dom med att ordna så mycket häftigt i vår lilla stad?!

Inga kommentarer: