tisdag 17 januari 2017

I min gymbag


Jag tror jag har gjort ett liknande inlägg för länge sen. Men innehållet kan ju ha ändrat en hel del.

Vad finns i min gymväska?!



Allt onödigt har jag rensat ur den, så nu finns där bara det viktigaste som jag faktiskt kan behöva under ett träningspass. Man behöver ju inte en massa onödigt som bara tar extra utrymme när man endast bor 300m ifrån gymmet liksom. (Extra kläder osv..) 


Mina skor är nog det som tar mest plats i väskan.. Men varje sko fyller sin funktion.
Jag använder ju inte varje par under samma pass, men bra att ha alla med ifall jag kommer på något under passet som gör att jag behöver byta skor. Då skulle det vara surt att inte ha just dem med mig..


Vattenflaska, handledslindor, träningshäfte, hörlurar, gymnyckel och en extra aux-sladd.



1 kommentar:

Joanna sa...

Hej! Vi på Rabble har kontaktat dig förut och det gäller en samarbetsidé med dig och din blogg :)
Maila gärna mig: joanna@rabble.se , MVH Joanna :)