måndag 23 januari 2017

Första passet på veckan

Måndag innebär i princip alltid ett tungt knäböjspass för min del. Det är bäst att börja veckan med favoritpasset. 
Idag blev det däremot inte så tung knäböj som jag hade hoppats på. Min rygg är sååå sjuk... Jag har en träningsvärk from hell p.g.a lördagens marklyftspass. (Tog PB!! skryt skryt)
Så istället blev det lite lättare knäböj och lite flera andra benövningar istället. Det blev ett helt okej pass ändå. 
Skönt när man i princip har noll motivation att åka iväg till gymmet, men nästan dansar ut därifrån för att det känns så himla bra efteråt. 



Resten av veckans träningspass har jag planerat som så:

Måndag: Tungt benpass
Tisdag: Promenad
Onsdag: Cardio + Överkropp
Torsdag: Vila
Fredag: Marklyft + Lätt benpass
Lördag: Cardio
Söndag: Vila


Inga kommentarer: