onsdag 18 januari 2017

En dagens lista


Dagens frisyr: 
Utsläppt hår, helt vanligt.

Dagens kläder: 
Svarta leggings och en mörkgrön tunika.

Dagens mat:  
I jobbet bjöds det på fiskfrestelse och hemma hade Conny fixat ihop tacos tills jag kom hem.

Dagens händelse:
Vi har varit och firat min morfar som fyller år idag!

Dagens smink:
Endast lite mascara. Jag är verkligen så dålig på att använda smink inne i veckorna.

Dagens planer:  
Inga planer. Jag har varit på jobbet och på kalas. Det får räcka så för idag. Eventuellt en kort kvällspromenad får det kanske bli isåfall

Dagens humör:
Jag är på bra humör idag. Varit ganska trött, men annars riktigt bra nog.

Dagens längtan: 
Till våren, eller att få resa lite (ja, jag har resfeber och börjar också bli rätt trött på vintern)


Bilden är inte från idag, men vi har ju varit och besökt morfar. Dessutom råkar jag ha samma outfit på bilden som jag har på mig idag. Så i princip skulle den lika bra kunna vara tagen idag. 

Inga kommentarer: