torsdag 8 december 2016

Torsdag

Dagens negativa:
- Direkt när jag vaknade i morse var jag tvungen att ta migränmedicin. Som tur hann jag ta den i tid så den kunde verka och jag kunde åka iväg till jobbet. 

- Medans jag har varit på jobbet har Nelly passat på att tjuvsmaka på mitt pepparkakshus...

- Jag får fnatt på att varje dag behöva köra i långa bilköer. 60km/h liksom... kom igen...



Dagens positiva:
- Nya avsnitt av Vikings har kommit ut.

- Jag läste på Jennis blogg att hon gillade en norsk serie som hette Skam. Jag var ju bara tvungen att se vad det var för någonting, så nu är jag fast. Serien har också gjort att Norge-längtan än en gång kryper fram hos mig, som jag älskar det landet alltså!

- Jag har vilovecka från träningen, vilket känns riktigt skönt och välbehövligt faktiskt. 



Inga kommentarer: