fredag 16 december 2016

Fredag it is

Och så himla skönt är det. Jag lider av för lite sömn x antal dagar i sträck. Så gissa vem som kommer att ha en välbehövlig sovmorgon i morgon! (Om jag har tur då.. jag är ju iofs skalman själv och har en hund som inte låter mig sova om hon inte vill att jag ska det.)

När jag kom hem från jobbet ställde jag mig i ordning för lite fredagsfys på gymmet. Det var verkligen dags att ta tummen ur arslet, det var två veckor sen jag sist satte min fot där.. Och inte för att jag har varit förkyld eller något, nää det är motivationsbrist jag lidit av.
Så nu sitter jag bänkad i soffan efter ett "pjasan-pass" på gymmet. Det blir en lugn kväll för min del (måste ju orka med morgondagens bravader) (tecken på ålderdom är nog när man inte orkar med galej två kvällar under en helg utan måste välja bort en av dem för att orka.)



Nu börjar det vara jul på riktigt i lägenheten när vi drog in granen igår. Enkel och inte den finaste, men det är känslan som räknas. (Okej, det skulle ge bättre känsla med en riktig gran, men det orkar jag inte med.)
Får se nu då hur länge den får vara ifred...


Inga kommentarer: