tisdag 27 december 2016

Året var 2016

Del 3


JULI
Det var klacken party och vi dansade loss till Björn Rosenström. Jag tog med min lillebror till Vörå för att titta på KAJ och Samir och Viktor.
Jag ordnade brunch för mina tjejer. Jag och Conny åkte iväg till Tyskland och Frankrike en vecka. När vi kom hem ordnades det släktträff från pappas sida.







AUGUSTI
Det ordnades Juthbacka marknad och kulturnatt i vår lilla stad. Vi hade avskedsfest åt Therese som åkte till Bryssel som au pair.
Det var 60 år + 60 års fest vid glasbruket där jag agerade servitör och dansade loss andra halvan av kvällen. 




SEPTEMBER
Jag och Tina gjorde våran vänskapstatuering. Vi blev bjudna på bröllop. 
Jag tränade enligt ett squatschema och ville verkligen bli starkare i knäböjen. Jag gjorde fransförlägning och kände mig som en riktig snygging. Jag och Matilda åkte och tittade på Justin Bieber konserten i huvudstaden.




Inga kommentarer: