måndag 26 december 2016

Året var 2016

Del 2


APRIL
Vi flyttade till Nykarleby. Vi rev tapeter, tapetserade och målade om. 
Jag gick en OnRamp kurs på Crossfit Jeppis och tränade mycket med Matilda. Jag lekte i foampiten och åt årets första lösglass.
Mycket hände i mitt liv på en och samma gång och jag bröt ihop och blev sjukskriven för stress.








MAJ
Jag passade på att börja fika utomhus så fort vädret tillät. Jag åt ofta lunch på de lokala lunchställena. Blev stylad och fotad i 40-tals stil. Conny fyllde år och jag gjorde min livs första tårta åt honom.
Jag var fortfarande inte helt återställd från sjukskrivningen, men jag krigade mig tillbaka till jobbet.







JUNI
Otto fick examen och Meeni tog studenten. Jag hade min första riktiga fulla semester. Så passade vi på och hämtade hem vår lilla familjemedlem Nelly. Vi firade midsommar. Tina fyllde år och tjejerna samlades för tjejkväll hos henne. Jag stod modell åt Tina och jag åkte med Kati till Kärkkäinen för att storshoppa till hennes nyinköpta hus. 









Inga kommentarer: