torsdag 29 december 2016

Året var 2016

Del 4


OKTOBER
Jag började på mitt nya jobb och fick börja pendla till Jakobstad varenda dag. 
Jag kom igenom mitt knäböjsprogram och fick ett nytt personbästa i knäböjen. Som belöning köpte jag en Malene Birger clutch åt mig. Jag drog iväg på Oktoberfest.
Vi hade hittat en liten kattunge som tyvärr inte klarade sig. Köpcentret i Jakobstad öppnade.





NOVEMBER
Jag spökade ut mig och drog på Halloweenfest. Fick julfeelis och började julpynta lägenheten. 
Jag tränade på bra på gymmet och det ordnades disco på stjärnhallen.






DECEMBER
Vi åkte iväg en sväng till Tallinn och kom verkligen in i julstämning. Jag åkte iväg på julmiddag med arbetskollegorna samt en utgång på det. Vi hade även vår årliga bitches julfest med tjejerna.
Julen kom som firades med hela tjocka släkten. 







Nu inväntar jag bara nyårsafton som jag ännu inte vet var den kommer att äga rum eller med vem. Med det återstår att se. 

Inga kommentarer: