onsdag 30 november 2016

Onsdag

Steg upp och åt frukost i lugn och ro. Chillar alltid lite för länge och får sen väldigt bråttom att komma mig iväg. Sen hamnar man i en bilkö som kör mellan 50-60km/h. Jag skulle verkligen ha behövt starta tidigare.. Kommer till slut fram till jobbet på minuten. 

Efter jobbet kör jag hemåt och hamnar igen i en jäkligt lång bilkö.. Samma sak även nu, vi kör mellan 50-60km/h. Varför kan inte bara bilen längst fram köra till sidan om hen inte vågar köra fortare?!
Hemma är maten serverad och jag kan sätta mig direkt vid matbordet för att äta och sen packa väskan för att åka iväg till gymmet. Ett skitpass som egentligen inte alls var roligt, men som jag ändå genomförde. 

Efter lite "efter-träning-mat" ska jag nu strax bege mig mot duschen och sen bänkar vi oss i soffan resten av kvällen för att ta ikapp lite Paradise Hotel och Bonde söker fru.

Min onsdag helt enkelt.

Det här med att använda mobilbilder i mina inlägg är någonting jag behöver jobba bort igen.. I know that!

1 kommentar:

Anonym sa...

two princesses😍