söndag 27 november 2016

Min lilla jul

Det tog ett tag igår innan jag kom på att det var lilla jul. 
Vi började i alla fall dagen med att sätta ut lite ljusslingor på utsidan, så nu har vi det mysigt även utomhus. När skidåkningen började på tv fick vi snabbt söka oss in igen för att bänka oss i tv soffan.

Sen var det dags att söka sig iväg mot gymmet. Sista passet på en bra träningsvecka. Ett blandpass av överkroppen blev det för min del.

Gällande träningen så känns det som att jag har kommit in i en riktig toppen period nu. Kan ju hända för att jag har en väldigt stor träningsmotivation och att det just därför känns så bra. 
Så känns det som att jag faktiskt har börjat få lite muskler (speciellt på benen är det som att någonting har börjat ploppat upp). 



Sen var det bara att börja ställa sig i ordning för att traska iväg mot Tribute to black disco som ordnades vid Stjärnhallen. När det nu ordnas någonting i vår lilla stad så känner man ju sig lite tvungen att åka. 
En salig blandning av alla åldrar var på plats. Och jag hade faktiskt en riktig rolig kväll trots lite konstigt musikval mellan varven. 




Inga kommentarer: