söndag 20 november 2016

Helgen


Nu har ju bloggen igen råkat stå stilla ett par dagar... Men vi kan ta ikapp en del av helgen i alla fall i detta inlägget.

I fredags åkte vi iväg till Vasa teater och satte oss på första parkett för att titta på Pleppå Två. Under vissa delar av showen (tänker inte spoila) så sprutade tårarna längs mina kinder för att jag skrattade så mycket. Så jaa, showen var riktigt bra!
Efter showen var vi hungriga, och det enda som hade up den tiden var typ burger king.




På lördag vaknade jag av att mamma ringde och väckte mig och ville ha med mig till Jeppis en sväng. Jag åkte med och köpte hem lite julpynt. Så ni kan ju gissa vad jag gjorde när jag kom hem...
Jag har också tagit fram sticksömmen och håller på som bäst med ett par sockor. Så i soffan har jag faktiskt suttit en hel del och stickat.
På kvällen åkte vi iväg till 911 burger för att hämta hem flottmat (igen) för att mysa ner oss i soffan med Beck. (Jag har fått Conny att börja titta på mer svenska filmer. Han sade i ett tillfälle att det inte finns en enda bra svensk film, så jag håller liksom på att motbevisa honom.) Tina kom också hit en sväng.


Inga kommentarer: