torsdag 13 oktober 2016

Torsdag

Oj vad här ekar tomt. Men det finns liksom ingen tid för att blogga för tillfället. Eller tid och tid, det handlar väl om att prioritera. Så jag har väl helt enkelt inte prioriterat bloggen då. Jag lider för tillfället faktiskt dessutom också av bristande bloggmotivation, så har ni tips, överös mig!


Men visst ska jag uppdatera er om mitt liv ändå. 

Jag stortrivs på mitt nya jobb. Alltså verkligen stortrivs!
Jag försöker hinna träna så gott jag kan om kvällarna, men som alla vet så är jag hellre på gymmet från morgnarna. Vissa pass har fallit bort när jag hellre har känt för promenader. Även Nelly behöver sin uppmärksamhet hon också, så just därför så prioriteras promenaderna. 
Jag som heller aldrig tittat på tv de senaste åren sitter bänkad framför tv:n nästan varje kväll med lilla familjen. Riktigt mysigt faktiskt. 



Inga kommentarer: