söndag 23 oktober 2016

Nu ska bloggqueen börja blogga igen

Nu när bloggen stått tom ett bra tag igen så känns det som att jag igen är tvungen att uppdatera er om mitt fabulousa life. Jag har nu kommit in lite mer i mitt nya jobb så bloggen borde därför få lite mer kärlek nu också. Har ju annars varit rätt trött om kvällarna och någon blogg har jag inte ens tänkt på. 

Men om vi börjar med mitt nya jobb. Som jag nämnde i förra inlägget så stortrivs jag verkligen. Efter ändå en så kort tid som jag har varit så kan jag ändå påstå att jag har hittat rätt. 
Att det verkligen känns i hela ens hjärta att det är dethär jag verkligen vill göra. Jag brinner nog lite för mitt nya jobb faktiskt, så jag hoppas verkligen att jag får fortsätta där en god tid framöver. 


Vi har varit en sväng till Haparanda. Vilket faktiskt var Conny idé.
Conny: Va sägr do om en sväng ti Ikea??
Jag: E do seriös? Va ha tejji åt te? Tjanå vaför it?
Conny: Jaa, tänkt vi sko jo kona fara ti Haparanda.
Jag: Ahaaa, he e alltså na snus do e på jakt ett!


Jag har även varit förkyld hur länge som helst (nog därför jag har varit så trött om kvällarna också). Träningen har helt fallit åt sidan och kosten har gått helt åt skogen. Något som jag såklart ska ändra på, men motivationen är faktiskt inte på topp alls. Så det är verkligen längesen jag har haft det såhär tufft, speciellt med kosten. Men jaa.. som jag sagt den senaste tiden. Jag börjar på nytt imorgon. 

Annat som också hänt: Jag fäste mig vid en katt (kommer ta upp dethär i ett annat inlägg, hon förtjänar det. Inte ofta jag fäster mig vid katter). 
Tittat ovanligt mycket på tv. Bonde söker fru, idol osv.. finns ju mycket bra.
Firat Sandra och Tomas förlovning vid Glasbruket. 






Inga kommentarer: