tisdag 4 oktober 2016

Min livs första VLOGG


För bättre kvalite klicka HÄR!


Min livs första Vlogg då. Ni får hänga med mig och min syster när vi var i Huvudstaden och skulle på Justin Bieber konsert. Det jag kan konstatera med denna video är: jag säger en hel del alltså.. 
Men det var faktiskt roligt att pröva på det här med att Vlogga, det var ju ändå en grej som jag kände att jag ville pröva på. Och nu är det gjort också. Första och eventuellt sista vloggen, men man ska aldrig säga aldrig.

Tusen tack Otto som gav lite mycket hjälp med att få ihop klippt videon!


2 kommentarer:

Jenni sa...

Va roligt me rörligt material! Måst bara pass på att säg att ni båda har så himla fint hår! Så tjockt å långt, ja e avundsjuk! 😄

Sara Nyholm sa...

Va kul att du tycker he! :D Nämen tusen tack! 😄