måndag 10 oktober 2016

Malene Birger

Ni minns att jag skrev om att jag hade lovat en present till mig själv om jag klarade toppningsprogrammet och lyfte ett PB??
Min present var alltså en Malene Birger clutch. Hade spanat in en som jag ville ha i Jeppis vid Bros. 
Men när jag sen skulle åka och hämta den så var den beiga färgen slut. Ledsen blev jag ju över det, men tänkte att jag istället beställer hem en istället. Jag letade överallt på internet, men färgen var slut överallt. Tydligen så var det en vårfärg som hade utgått från sortimentet...
Efter mycket velande så bestämde jag mig för att jag kör på den svarta färgen då istället. Men någon svart clutch hann jag inte efter, utan öppnade denna skönhet som födelsedagspresent istället.
Conny hade hittat en butik i Vasa som tagit in några extra i färgen beige. Åååh så glad jag blev!

Jag använder den varje dag och jag älskar den!



Inga kommentarer: