måndag 31 oktober 2016

Fickparkering

När jag och mamma var till Jeppis i lördags var det väldigt fullt och det fanns väldigt lite parkeringsplatser. Jag hittade en plats som jag tänkte ta, men kom då på att jag skulle vara tvungen att fickparkera. 
Jag kom på en händelse som hänt just när jag fått mitt körkort, så jag bestämde mig för att låta bli. Jag tog en annan plats istället...

Sara i bilskolan tyckte som väldigt få faktiskt om att fickparkera. När jag hade fått mitt körkort och skulle fickparkera på egenhand såg jag inga som helst problem med att försöka göra det. Tills... jag stannade upp hela trafiken och hade placerat mig så att jag varken slapp framåt eller bakåt (vet inte hur jag ens lyckades med det). Till slut kom jag mig ur situationen, men jag tyckte att det var så himla pinsamt och har aldrig ens prövat fickparkera igen efter den situationen..


Inga kommentarer: