torsdag 29 september 2016

Torsdag

Nu börjar klockan snart närma sig läggdags för min del. Dagen har varit så vanlig som den bara kan bli, en väldigt bra vanlig dag.

Jag har jobbat. Efter jobbet kom Kati hit på besök. Vi gick ut på en kort promenad och satt och tog ikapp lite prat vid köksbordet. 
När Kati åkte ställde jag mig iordning för ett pass på gymmet (ett leddpass, hör och häpna. Tre ledda pass under en vecka, börjar ju nästan få kläm på dethär). Ett typ cirkelträningspass, Musclework for all hette det och direkt efteråt blev det även ett Yin Yoga pass. 
Nu känner jag mig så harmonisk! Det är så himla längesen jag har yogat nu igen... Men ska åtminstone försöka få in ett yoga pass i veckan i framtiden. Jag mår ju så himla bra av det!

Efter passen passade jag på att testa en ny smak av ProPud, lemon cheesecake. Helt okej måste jag nog säga att den var, men choklad och vanilj kommer nog klart före på listan. 


Inga kommentarer: