söndag 25 september 2016

Söndag och kalas

Jag kan ju inte börja varje inlägg med att be om ursäkt över mitt urusla bloggande..?!!

Men ursäkta i alla fall. Helgen har gått åt i jobbets tecken och under de lediga timmarna så har jag helt enkelt inte haft tid för bloggen. Något särskilt har jag inte gjort, med det har ändå inte funnits tid.
Men igår kom jag min faktiskt iväg för ett pass på gymmet. Ett pass som verkligen gör sig påmint idag. Mage, rumpa, lår hette passet och det är just där det känns av idag. 
Hade också idag tänkt åka iväg på ett yoga pass, men jag måste se hur det blir med det.. Kan knappt röra mig.. Dessutom är det Winyasa Flow. Skulle väl nog bara göra gott åt kroppen, men att ens ta sig ner sittandes i mattan är en utmaning i sig idag..

Efter jobbet idag åkte jag hem för att hämta Conny och Nelly, men åkte snabbt tillbaka igen, men då för att fira mormor som fyller år. 


Finaste bestemor



Inga kommentarer: