onsdag 21 september 2016

Nytt kort

Idag var jag till Gymkampen för att köpa nytt gymkort. Tränade ju där tidigare, men har de senaste månaderna tränat på Hercules. Men efter mitt toppningsprogram (styrka är faktiskt bättre att träna vid Hercules) så hade jag ju nu tänkt ta tag i konditionen igen. Mera länkar och eventuellt lite fler pass och så.
Jag är egentligen ingen "pass människa", men gillar att gå på yoga, sh´bam, spinning och eventuellt något annat pass, så då passar gymkampen perfekt att kunna åka och träna till. Visst kommer jag att träna styrka där också, men tunga knäböjen och marklyften kommer nog att fortsätta tränas vid Hercules. 


Nu sitter detta på kylskåpet så att jag ska påminnas om passen som ordnas. Får se nu då hur många jag kommer att gå på, men ska verkligen försöka ge det en chans det här med ledda pass. Men sen å andra sidan så vill jag ju inte att styrketräningen ska drabbas...

Inga kommentarer: