torsdag 15 september 2016

Dagens hittils

Dagens hittills bästa: Jag har hela lägenheten för mig själv de kommande timmarna. Conny befinner sig i skolan och gullig som han är tog han med Nelly och släppte av henne i Munsala på vägen så att hon skulle få träffa sina kompisar och så att jag skulle få sova ut ordentligt efter nattens vakjobb.
Är det nu jag borde passa på att städa lägenheten eller måla om i farstun???

Dagens hittills sämsta: I natt på jobbet skulle jag gå på wc. Jag hann inte ens sätta mig ner när jag hör att någonting faller ner i wc:n. Jag hoppar förskräckt upp och ser att min telefon ligger där på toalettbottnet. 
Mitt Wish skal blev nog räddningen.. Och som tur så fungerar den fint efter ett varv under vattenkranen också och med ett lager desinfektionsmedel. 
Min telefon får nog allt vara med den... Har tidigare tappat den i vattnet och hur många gånger den tappas i marken per dag så är det nog underligt att den fungerar felfritt. Vem har sagt att Iphone är otåliga?? 


Inga kommentarer: