onsdag 17 augusti 2016

Mysmorgnar och en sväng till Vasa

Även fast vädret inte är det bästa så njuter jag verkligen av min semestervecka. Jag som annars har svårt att sova länge om morgnarna så sov idag t.ex till halv tio. Sen ligger jag och Nelly i sängen och bara myser ungefär en halvtimme innan vi stiger upp ur sängen (jag måste massera henne och hon överöser mig med pussar). Det är våra mysmorgnar. 

Igår när Conny slutade på jobbet drog vi iväg mot Vasa. På vägen dit stannade vi vid Tesses på en bit mat, och drog sen vidare in mot staden för att shoppa loss. Inte ett enda klädesplagg kom jag hem med (jo, ett 7-pack sockor. Men that´s it). Men allt annat nödvändigt fick följa med hem. Både lampor, färg, en printer, en hundbädd och mycket mer än så. 


När vi hämtade upp Nelly i Munsala var himlen så otroligt fin.

Inga kommentarer: