torsdag 11 augusti 2016

Mål att nå

Jag tänkte också haka på Blondinbellas lista med 100 livsmål. Här kommer mina 100 mål.


1. Resa mycket och besöka minst ett nytt land varje år



2. Hoppa fallskärm

3. Delta i Tough Wiking

4. Yoga mer



5. Få ett fast jobb som jag stormtrivs med

6. Få barn och bli en fantastisk mamma

7. Alltid ha bra kontakt med min familj

8. Kunna ta lugna och sköna morgonpromenader så ofta som möjligt

9. Kunna starta upp dagen så ofta som möjligt med prinsessfrukostar

10. Ta mindre stress över små saker

11. Ha mitt sagobröllop

12. Knäböja 100kg



13. Bo några månader i ett varmt land 

14. Flytta in i mitt drömhus med en fin gård där framtida barnen kan springa ute fritt och leka. Alltså lite ut på landet.

15. Ha en god ekonomi

16. Få göra något sorts samarbete med bloggen

17. Roadtrip i USA 

18. Ha en villa på ett fint ställe

19. Unna mig behandlingar så ofta som möjligt (massage, ansiktsbehandlingar, manikyr osv..)

20. Åka iväg på en vandringsresa i bergen

21. Backpacka 

22. Laga så mycket hemgjord mat som möjligt. Helst med så mycket eget odlat som möjligt.

23. Gå på fler konserter

24. Bli uppmärksammad av någon jag ser upp till

25. Kunna inspirera andra

26. Lära mig att stå och gå på händer.



27. Åka iväg på en spa-resa

28. Alltid ha pengar på mitt sparkonto

29. Vlogga

30. Bli Manager inom forever

31. Låta mina barn själv bestämma vad dom vill i livet och aldrig leva genom dom

32. Få barnbarn

33. Sprida kärlek och glädje

34. Besöka Trolltunga i Norge

35. ... och Preikestolen

36. ... och även Lofoten

37. Alltid försöka leva hälsosamt och att ta hand om kroppen

38. Prata inför en stor publik

39. Donera blod (har hittills haft för lågt HB)

40. Leva i ett lyckligt äktenskap livet ut

41. Springa mer. Ut på fler länkar och delta i fler lopp

42. Ha en egen walk-in-closet

43. Bada i varma källor på Island 

44. Börja ta ridlektioner igen




45. Ta danslektioner igen

46. Gå oftare på olika föreläsningar

47. Gå en pt utbildning och kunna jobba som det på sidan om annat jobb

48. Kunna ta ut lön från bloggen

49. Skaffa fler tatueringar

50. Alltid tro på mig själv, inga tvivel!



Jäävlar, 100 mål är verkligen många.. Redan vid 10 fick jag blackout, så hjärnkontoret fick jobba hårt för att ens komma på 50. Skulle nog ha kommit på 100 punkter om jag skulle ha sparat listan och fyllt på den efter vart, men orkar inte med det. Så 50 fick det bli :)

Inga kommentarer: