fredag 19 augusti 2016

Kulturnatten

Gårdagen var en mycket bra dag. Jag var och lunchade med Johanna till Campen och åt en god winerschnitsel. Sen passade vi på att anmäla oss till Tough Viking som vi så länge funderat att delta i. Så nu finns ingen återvändo, vi är tvungna att resa iväg till Göteborg nästa vår. Åååh det ska bli så spännande!!

På kvällen drog det ihop sig till Kulturnatten. På vägen dit krockar jag med en annan cyklist. I rätt hård fart dessutom, på stora bron. Jag vet inte om det var mitt eller den andres fel faktiskt. Jag hade usla bromsar och hade ingen chans att stanna (så jaa, kanske det var mitt fel då), men den andra cyklisten kom på fel sida av vägen och kom rätt emot mig, utan att ens vika undan lite. Så när jag inte kunde bromsa så körde jag rakt in i sidan på den andra cyklisten. Han mördade mig med blicken och cyklade sen vidare... Heh... soori fick jag ur mig.  
Men kvällen blev bra. Vi avslutade kvällen på Pedros en stund innan vi igen satte oss på cyklarna för att bege oss hemåt. (Och denna gång körde jag inte på nån)



Inga kommentarer: