lördag 6 augusti 2016

Helgen såhär lågt

Titeln blogqueen är verkligen inte min för tillfället. Men jaa, jag lovar att försöka kriga tillbaka titeln inom kort så att ni får hänga med i mitt fabulousa life. Men just nu har jag inte så mycket att komma med faktiskt. När man dessutom inte har fotat någonting, så är det så mycket svårare att blogga också. Nu ska alltså kameran med vart jag än går och bloggen ska bli fabulous igen.


Hittills i helgen har detta hänt:

- Jag och Conny har varit och firat våran årsdag. Mat på O´learys och sen bio (Suicide squad).
- Jag har börjat plocka bär från vinbärsbuskarna och passat på att göra en smulpaj.
- Rivit upp blombänkar och sått gräs där istället. 
- Varit och handlat gardiner och annat smått och gott. 
- Blivit bjudna på mat hos mina föräldrar. Lax i stora lass.

Såå att... Jaa, ni har inte missat så mycket faktiskt.


Inga kommentarer: