måndag 4 juli 2016

Skryt och lite annat


Jag råkade somna på soffan idag. Semesterlivet?? Är typ dödsslut, typ. Är inte det minsta sarkastisk heller, jag är faktiskt rätt slut. Har i två veckors tid stigit upp åtminstone en gång mitt i natten för att gå ut och kissa med Nelly, ibland fler. Sen vill hon inte sova så länge på morgonen heller, så jag är illa tvungen att stiga upp. Så ja, jag är rätt trött faktiskt. Men det är ju tur att jag har semester så att jag faktiskt har möjlighet till att lägga så mycket tid som möjligt på henne nu när hon är liten. 
Jag ser det lite som så, att det jag bygger upp nu så vinner jag på senare. 
Dessutom så är jag så otroligt fäst vid henne. Min älskade lilla valp. 

Stolt som jag är över henne så måste jag ju få skryta lite också. Vi har haft henne i lite mer än två veckor och hon kan redan sitt, tass och ligg. (Ååh mitt mammahjärta smälter.) Och att hon blir duktigare och duktigare för varje dag med rumsrenheten är ju också roligt. Inga misstag inomhus på flera dagar nu. peppar peppar

Vi var en sväng till Munsala för att leka av oss lite energi tidigare idag.

Och så var jag och träffade Tessan till Brostugan, där också Tina dök upp efter en stund. Alltså våfflorna där!! *Emoji med hjärtaögor*


Inga kommentarer: