söndag 10 juli 2016

Den tomma väggen

Vi har ett rum inne i lägenheten som är lite mitt i smeten och man vet inte riktigt vad man ska ha där.
 Speciellt en vägg har vi sen vi flyttat in haft helt tom och inte riktigt vetat vad vi ska göra med. En byrå visste vi att vi skulle ha där, det har bara tagit en stund för oss att åka iväg och hämta en. 

Idag har vi i alla fall monterat ihop byrån som jag hämtade i förrgår. Sen började jag projektet med att få ihop värsta pusslet på väggen som bara ville trassla ihop sig. Till slut fick jag upp alla delar där dom skulle vara och vips så fick vår tomma vägg ett helt annat liv. Lätt att ta ner sen när jag tröttnar på det, men för tillfället är jag riktigt nöjd. 



2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, varifrån e den köpt? :)

Sara Nyholm sa...

Den e köpt från wish, så blev endast ynka 4€ :)