torsdag 9 juni 2016

Godmorning


De två senaste dagarna har jag varit hemma och tyckt synd om mig själv. Jag fick feber och var tvungen att åka hem från jobbet lite tidigare. Har legat i soffan och tittat på serier och haft mamma och pappa att komma hit med tröstätningsmat till mig. Jag hade sett framemot gårdagens "Vägen till framgång" som dom hade vid stjärnhallen igår och hade färdigt köpt biljetter till mig och Conny. Conny var inte så taggad, men han kunde tänka sig att komma med för min skull. Nu fick han ju då alltså åka med en kompis dit istället och jag satt hemma och surade. När han kom hem så var han på ett strålande humör, för det hade tydligen vart jätte bra... 
-.-

Idag är jag piggare och ska strax åka iväg och träffa Matilda, men först en smoothie på det.


Inga kommentarer: